duminică, noiembrie 15, 2009

Poate o motivatie... poate o scuza...

Nu stiu ce mi-a venit in aceasta dimineata sa incep acest blog... am avut cateva incercari acum cativa ani, am scris, am sters, am scris din nou si iar am sters... astazi este altceva... astazi am chef sa ma deschid, sa incep sa-mi scriu trairile... sentimentele... gandurile... vreau sa le impartasesc cu prietenii mei... fie ei virtuali sau adevarati...

Acesta este doar inceputul... prima fila... se anunta un roman destul de stufos... dar oare va fi roman? Nu... va fi o autobiografie, nimic din ce voi scrie eu nu va fi fictiune, ci doar adevar...

Pe curand...

2 comentarii:

  1. Bun venit si multe articole captivante si pline de devar. Aici este lumea in care putem fi noi, fara a fi judecati!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc :) abia astept sa scriu si iar sa scriu... chiar ca voi fi eu si numai eu... fara ascunzisuri si replici false...
    Pup dulce

    RăspundețiȘtergere