duminică, ianuarie 10, 2010

2010 - A New Beginning

Iata ca a inceput un nou an, am revenit si eu in lumea virtuala, in lumea Internetului, a blog-urilor, in lumea mai mult sau mai putin reala.

Ca in fiecare inceput de an am incercat sa-mi fac un plan de bataie, dar m-am gandit mai bine si o sa renunt.

Anul acesta o sa fie un "new beginning", dar nu pentru ca am cine stie ce planuri marete, ci pentru ca o sa incerc sa profit de fiecare oportunitate care mi se iveste, o sa incerc sa traiesc din plin fiecare secunda, sa ma bucur de fiecare moment petrecut alaturi de familia si de prietenii mei, sa nu ma mai gandesc la trecut sau la viitor ci sa traiesc in prezent, sa iau lucrurile asa cum vin (fie ele bune sau rele), sa zambesc mai mult decat sa plang, pur si simplu sa traiesc :)


Anul acesta este un "new beginning" pentru ca in viata mea se afla o persoana care mi-a aratat ce inseamna sa ai o viata linistita din toate punctele de vedere, care mi-a deschis sufletul si a intrat in el, care mi-a aratat incetul cu incetul ce inseamna dragostea, am langa mine o persoana alaturi de care vreau sa traiesc si momentele bune si momentele rele din viata mea, am alaturi o persoana in bratele careia ma pot cufunda si in ale carui sarutari ma pot pierde :)

Poate ca par naiva, poate ca par prea optimista la inceputul unui an care se anunta destul de greu, dar probabil ca sunt aripile pe care mi le da dragostea :)

Un 2010 bestial tuturor si pe curand ;)

3 comentarii: