marți, aprilie 13, 2010

Par cret... minte creatza :)

Ei bine... a trecut si mica perioada de criza... e adevarat am avut cateva zile destul de proaste, dar astazi, marti 13 totul a revenit la normal... cum bine a spus o prietenea de-a mea UN NOU INCEPUT se intrevede, iar de acum incolo totul o sa fie nu bine ci FOARTE BINE, nu-i asa? :)

Exista momente cand mintea o ia razna, cand nu poti sa-ti controlezi gandurile, trairile, sentimentele, emotiile... toate vin de-a valma... cateodata nu sunt cele mai bune idei... poate sunt cele mai proaste...

Din fericire am avut alaturi de mine un suflet cald care a stiut sa ma ia in brate atunci cand mi-a fost greu si nu-mi puteam opri lacrimile, o gura mare care a stiut sa ma ia la rost si sa-mi spuna in fata ca sunt proasta (pentru ca in momentul respectiv chiar eram) si ca am o minte la fel de creata precum parul, un mesaj de incurajare si de aducere aminte ca este alaturi de mine ori de cate ori am nevoie, o conversatie care m-a trezit la realitate si care mi-a aratat si partea pe care eu nu o vedeam sau nu mi-o inchipuiam... ce sa mai... mi-am dat seama inca o data cine este alaturi de mine si cine ma iubeste... cine ma accepta cu toate nebuniile mele si cu toate temerile mele...

Si uite asa imi dau seama ca sunt norocoasa ca ii am alaturi de mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu