miercuri, mai 09, 2012

Niciodata nu lua lucrurile de-a gata...

Imi aduc aminte cand am iesit la prima mea intalnire, cand aveam fluturasi in stomac, cand ma gandeam: "si daca maine ma saruta", cand nu stiam ce sa mai fac ca sa-i intru in gratii, ca sa-l surprind, ca sa-l farmec, ca sa-l fac al meu... Probabil ca acelasi lucru era si de partea cealalta...cat de frumoasa este perioada de inceput cand este acea vanatoare, cand incepe descoperirea celuilalt, cand astepti cu nerabdare sa vina urmatoarea intalnire ca sa vezi cum te mai surprinde, ce-ti mai spune, ce mai face... 

Odata cu trecerea timpului vad ca intervine o...nici nu stiu cum sa-i spun... liniste ca este langa tine si ca nu trebuie sa mai depui niciun efort...este acolo...sunt linistit/a... nu trebuie sa ma mai agit, nu trebuie sa il/o mai surprind, nu trebuie sa mai fac nimic deosebit...relatia este acolo si va fi acolo mult timp, chiar daca eu nu ma mai implic asa de mult... Oare cati dintre noi gandim asa? Oare cati dintre noi uitam sa pastram acea flacara de surpriza vie? Oare cati dintre noi luam totul de-a gata? Oare cati dintre noi spunem ca...eeee...oricum ma iubeste, oricum nu ma inseala etc...

Nu ma intelegeti gresit...nimic nu este mai frumos decat o relatie in care sa existe incredere deplina intre parteneri, dar totusi...parca increderea nu are nimic in comun cu...surprizele, cuvintele frumoase, atentiile, cadourile, inovatia, imaginatia dintr-o relatie. Si eu am momente in care pur si simplu nu am chef de nimic, nu vreau sa ma gandesc la nimic, cu atat mai putin sa fac o surpriza..de ce sa-mi bat eu capul cu asa ceva? De ce? Pai raspunsul il dau tot eu...pentru ca asa este frumos...pentru ca asa ii arati celuilalt ca il apreciezi, ca il iubesti, ca il respecti, ca vrei sa-l cuceresti in fiecare zi/saptamana/luna cand sunteti impreuna, pentru ca asa o relatie devine mai frumoasa, mai interesanta, mai focoasa, mai vie...


Orice gest cat de mic poate face diferenta...o cafea facuta dimineata, o floare adusa fara motiv, un sandvis la pachet (da da da - este demodat, dar este frumos rau), un pranz luat pe nepusa-masa cand amandoi sunt la serviciu, o evadare din oras, un Starbucks dupa o zi obositoare la birou, un masaj, un dans fara muzica pe fundal, o serenada, o plimbare la lumina lunii, o inghetata in miez de noapte etc... sau pur si simplu... o vorba frumoasa...

O relatie vie, o relatie frumoasa este atunci cand nu uitam sa ne surprindem partenerul...parerea mea...a voastra care este?  

4 comentarii:

  1. Sunt total de acord cu tine, ideal ar fi insa...si ca aceste mici, dar atat de semnificative surprize sa fie apreciate la justa lor valoare...

    RăspundețiȘtergere
  2. Offf, Mariuca mea, trebuie sa incetam sa ne mai uitam la filme de-alea care ne plac noua :)) Relatia nu se mentine vie decat cu eforturi...de preferat, de ambele parti...si uneori nici asa nu merge...Cel mai bun lucru pe care il poti face e sa nu astepti nimic (ma rog, aproape nimic) si atunci vei fi surprinsa.. Si sandwich-ul ala, daca e facut de mai mult de 3 ori, devine rutine, si pa si pusi flacara baconului :)) Si nu stiu daca oamenii mai vor sa fie inventivi...isi gasesc mereu alte preocupari...doar uita-te la mine :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place mult ce ai scris si e trist pentru ca e adevarat...dar oare cand ajungi in la a doua-a etapa, cat de usor e sa depasesti toate astea sau cat de greu ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti place ce am scris, am scris din suflet...eu momentan ma intreb daca se poate ajunge la etapa urmatoare in conditiile astea...

      Ștergere