marți, ianuarie 08, 2013

De la inceput...din nou

Am intrat intr-un nou an...2013...nici nu-mi vine sa cred cat de repede s-a scurs 2012, dar timpul trece din ce in ce mai repede, eu imbatranesc din ce in ce mai tare, lucrurile se succed din ce in ce mai repede, oameni intra si pleaca din viata mea din ce in ce mai infricosator, dezamagirile sunt din ce in ce mai mari, surprizele sunt din ce in ce mai putine, dar mai valoroase... zambesc, plang, rad, iubesc, urasc... asta se intampla in fiecare an, dar in fiecare an le resimt altfel, le traiesc altfel



Iata ce am facut in 2012 pe scurt...
- mi-am schimbat locul de munca
- mi-am revazut prieteni din colturi indepartate ale lumii
- mi-am facut prieteni noi
- am invatat ca orice schimbare este grea, dar poate fi si benefica
- am iubit si am fost iubita
- am dansat, cantat, jucat tenis, patinat, alergat
- am petrecut momente minunate alaturi de oameni minunati
- am realizat care sunt prietenii adevarati, dar si persoanele de care incet incet trebuie sa ma indepartez
- am vizitat o tara frumoasa, plina de surprize
- am ras si am plans
- am primit cel mai frumos cadou si am realizat ca viata este mult mai frumoasa in doi si ca asa vreau sa mi-o petrec

Nu stiu cum o sa arate 2013 sau ce o sa se intample, dar de un lucru sunt sigura: eu o sa incerc sa traiesc fiecare moment din plin si sa ma bucur de ceea ce mi se ofera, pentru ca, desi este un cliseu, imi place sa cred in... CARPE DIEM!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu