miercuri, ianuarie 09, 2013

Nu ma cunosti

Te uiti la mine si crezi ca stii la ce ma gandesc acum? Crezi ca stii ce simt acum? Crezi ca ai idee ce mi-as dori acum? Nu prea cred...nu cred ca ma cunosti atat de bine...

Da...am niste ochi expresivi, am o fata expresiva care ma da de gol in anumite situatii, dar oare chiar stii la ce ma gandesc? Stii ce traiesc cu adevarat? Eu sunt convinsa ca nu...sunt doar cateva persoane (le numar pe primele degete de la o mana) care pot spune ca intr-adevar ma cunosc, care intr-adevar isi dau seama din inflexiunea vocii ce simt, daca sunt fericita sau trista, daca mint sau nu, daca ma prefac sau nu, daca imi vine sa plang si ma abtin, daca... iar tu nu esti una dintre ele... chiar daca asa te consideri...

Nu...nu ma cunosti...si cateodata faci exact pe invers fata de ce mi-ar placea sa faci, in loc sa ma faci sa rad ma faci sa plang si in loc sa vreau sa vorbesc cu tine, simt ca vreau sa o iau la fuga si sa nu te mai aud...

Si ce ma enerveaza cel mai tare... ca nu cunosti o limita a bunului simt, ca nu ai idee cand trebuie sa te opresti sa-ti mai bagi nasul, ca nu iti dai seama cand totul merge in penibil... si... poate ce este cel mai important... ca nu poti sa te bucuri pentru mine, ca nu esti in stare sa te bucuri pentru altcineva... trist...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu