luni, decembrie 14, 2009

Mi-e dor

Astazi nu am avut chef de nimic...nu stiu de ce am starea asta... probabil ca ma gandesc la vacanta si imi doresc enorm de mult sa treaca zilele astea mai repede si sa vina vacanta si eu sa plec... probabil ca de-asta acum mi se par atata de nesuferite zilele de scarbiciu...

In acelasi timp m-am trezit cu un dor imens... un dor de acele persoane care nu o sa fie langa mine nici de acest Craciu... un dor de fiintele cele mai dragi mie care m-au parasit mult prea devreme si care nu ma mai pot lua in brate acum...

Mi-e dor sa ma trezesc in mijlocul noptii, sa ma duc buimaca la bradul de Craciun si sa vad cum "mosu'" m-a umplut de cadouri, sa imi vad parintii sculati din somn in mijlocul  noptii zambind fericiti ca si-au facut copilul fericit... mi-e dor sa ma trezesc dimineata si sa ma duc la mama in pat si sa o iau in brate... mi-e dor sa o sun si sa o intreb ce face... mi-e dor sa o pup... mi-e dor sa-i spun ca o iubesc... mi-e dor... mi-e atat de dor de ea... mi-e dor sa o vad cu zambetul ala strengar pe care il avea... mi-e dor de gropitele ei din obraji... mi-e dor de cuvintele ei de incurajare... mi-e dor de prezenta ei in viata mea... mi-e dor de ea... mi-e atat de dor

Mi-e dor de cele mai frumoase maini din lume... de cel mai frumos bunic din lume... de al meu Gepetto... mi-e dor de cuvintele de incurajare si de incredere ale celui mai bun bunic din lume... mi-e dor de povetele lui... mi-e dor de bancurile lui si mi-e dor de plimbarile prin parc si de "cinstea" cu inghetata... mi-e dor pur si simplu de el...

Aceste persoane au plecat mult prea repede de langa mine... m-au lasat singure... probabil ca sunt intr-un loc mai bun, dar oare isi imagineaza cat de dor imi este de ei? Oare stiu ca niciodata sarbatorile nu au mai fost la fel de cand nu mai sunt langa mine? Oare stiu ca nici nu vor mai fi? Oare stiu ca eu nu mai sunt intreaga de cand nu mai sunt langa mine? Oare stiu cat de mult ii iubesc si ca as face orice ca sa-i mai am macar o secunda lnaga mine? Oare stiu cat de multa nevoie am de ei? Oare stiu cat imi lipsesc???

Te iubesc mami... te iubesc bunu...

3 comentarii:

  1. Uneori Doamne Doamne are nevoie langa El de oameni blanzi, buni, sufletisti si ii cheama...niciodata nu este "timpul" sa plece persoanele dragi de langa noi, niciodata nu vom fi pregatiti..dar se intampla si e crunt...Dar noi, cei ramsi, le pastram amintirea, ei traiesc prin noi.
    Sunt sigura ca mami si cu buni sunt bine acolo si iti vegheaza pasii...iar de Craciun ii vei simti langa tine, trebuie doar sa vrei.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tu nu iti dai seama ca ei au fost si vor fi mereu langa tine?asa cum au facut-o intotdeauna...nu te-au parasit niciodata...nu aveau cum sa isi paraseasca nepoata,copilul...ei sunt langa tine,fara sa ii vezi..sunt ingerii tai pazitori si plang si se bucura alaturi de tine...si asta pentru ca ii ai mereu in sufletul tau.si da,poate acum e teribil de greu sa stii ca vin sarbatorile,ca le vei simti lipsa mai mult decat de obicei,cand te asteptai sa ii vezi langa tine,la masa,la reuniunile de familie...trebuie doar sa stii ca dorinta ta de a-i avea acolo ii va aduce mereu langa tine,si ca niciodata nu vei fi singura!!! ai langa tine oameni care te iubesc,o buni care te iubeste mult,un tata care in ciuda multor lucruri ,s-a straduit tot timpul sa nu iti ofere vreodata sansa de a simti lipsa mamei tale...da,au plecat devreme,poate prea devreme ,dar pot sa vada ca totusi ai realizat ceva,ca totusi ii iubesti in continuare,si ca acum esti Femeia Maria,esti Fiica Maria,esti Nepoata Maria care a crescut si a devenit o femeie minunata!!!! ei sunt acolo sus,undeva,nici nu imi imaginez ca nu ar putea fi acolo...si te vegheaza,si iti alina dorul,si varsa lacrimi de bucurie de fiecare data cand tu zambesti! si...mai sunt si eu ,care am grija de tine asa cum pot eu...atat cat pot eu...sper ca ei sa aiba incredere in mine:)nu vreau sa ii dezamagesc!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Simona - stiu ca Doamne Doamne are cateodata nevoie de persoane bune langa El, dar nu pot sa nu fiu egoista in aceasta privinta si sa spun ca eu am mai multa nevoie de ei si ca as fi preferat sa fie fizic langa mine si nu numai cu spiritul sau in imaginatia mea.

    @ Oana - sunt convinsa ca sunt fericiti ca esti langa mine ;) si eu sunt feiricita si iti multumesc... cine sa mai asculte toate nebuniile??? hihihihi macar aici nepotrivim din plin...la nebunii...iti multumesc pentru cuvintele frumoase...mereu ai stiut ce sa spui si cum sa spui ca sa nu mai plang ca proasta... chiar daca nu te-am ascultat de cele mai multe ori si tot am plans :D pup dulce iubita mea

    RăspundețiȘtergere