marți, februarie 09, 2010

O prietenie pierduta... o dragoste castigata...

Acum cativa ani nu puteam sa-mi imaginez ca o sa am un asemenea prieten, acum cateva luni nu-mi puteam imagina ca ar putea sa intervina ceva intre noi sa ne strice prietenia... cum e vorba aceea? "niciodata sa nu spui niciodata"... foarte adevarata...

Ani de zile ne-am spus totul, ani de zile nu au existat secrete intre noi, ani de zile am vorbit cu orele la telefon, ani de zile am fost alaturi unul de celalalt la bine si la rau, ani de zile ne-am promis ca nu o sa intervina nimic intre noi... au existat momente cand am discutat daca nu ar trebui sa fim impreuna si am decis amandoi ca mai bine nu, ca mai bine ramanem frate si sora...

Iata ca intr-o seara totul s-a spulberat... de ce? nici pana acum nu stiu exact... prostia mea, prostia lui, orgoliul meu, orgoliul lui, gelozia lui, nesimtirea mea, nesimtirea lui... nu stiu... un lucru e sigur... de aproape 7 luni nu mai vorbim... nici nu cred ca o sa o mai facem vreodata... el asteapta scuzele mele, eu astept scuzele lui... probabil ca niciodata nu vor veni... el considera ca nu le merit, eu consider ca le merit, el considera ca nu am fost o prietena adevarata, eu consider ca am fost, el ma considera nesimtita, eu nu, el ma considera ipocrita, eu nu... iar lista poate continua...

Cu toate ca am multe semne de intrebare in ceea ce il si ma priveste exista anumite lucruri de care sunt sigura... NU imi pare rau ca m-am indragostit, NU imi pare rau ca am luat decizia pe care am luat-o, din contra... acea decizie mi-a adus o mare fericire, o mare implinire, o mare realizare... DA, imi pare rau ca nu a fost langa mine sa se bucure de fericirea mea...

In acelasi timp pot sa spun un lucru... daca ar fi sa o fac din nou as face-o... cu tot sufletul spun asta, pentru ca nimic nu este mai frumos pe lumea asta decat sa iubesti, iar el, daca ar iubi probabil ca ar intelege acest lucru...

Exista momente in care imi vine sa iau telefonul sa il sun, exista momente in care imi este dor de discutiile noastre, dar... totul dispare cand imi aduc aminte cuvintele lui care au fost la fel ca niste pumnale in inima... totul dispare cand vine EL si ma ia in brate, cand vine EL si ma saruta...

Poate intr-o zi o sa ma inteleaga, poate intr-o zi o sa avem ocazia sa vorbim din nou... poate cand vom fi mai maturi, cand vom fi mai linistiti, cand ranchiuna va disparea, cand orgoliul se va micsora... nu stiu... vom trai si vom vedea...

Pana atunci... iubiti-va mult pentru ca este cel mai frumos sentiment, iar pentru dragoste orice sacrificiu merita facut... in dragoste nimic nu este interzis, totul este permis...

4 comentarii:

  1. Niciodata un prieten adevarat nu va pleca de langa tine atunci cand esti fericit,atunci cand vrei sa se bucure alaturi de tine,cand vrei sa fie acolo tocmai pentru a-ti asculta nebuniile si pentru a te face sa vezi ca esti mai frumoasa de o mie de ori si ca radiezi de fiecare data cand vorbesti despre EL....
    E mare pacat cand se intampla asa ceva..Insa omul asta nu stie sa iubeasca nimic...sau,nu stie sa o faca frumos,fara a-i rani mai pe toti din jurul lui...
    Sa nu regreti nicio clipa!!! Iti spun asta eu,pentru care "amicul" tau...parea The One....nu e asa...totul se aseaza in timp..si vad ca la tine,frumos si din ce in ce mai solid....
    Ma bucur pentru tine enorm ca ai parte de o asemenea dragoste!! Si eu te iubesc si asa cum ti-am mai spus, I will always be there!
    P.S- Cred ca mai sunt si altii de aceeasi parere:)

    RăspundețiȘtergere
  2. ti-am mai spus eu, prieteni nu sunt cei care sunt alaturi de tine cand esti la greu pt k atunci vor fi oameni in jur din compasiune, ci sunt cei care sunt alaturi de tine cand esti fericit, sa vezi atunci cati sunt langa tine fara a fi invidiosi or a-si dori sa nu iti fie bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu aproape 9 ani in urma, cand l-am ales pe iubitul meu, m-au parasit toti "prietenii" care nu au putut intelege de ce am facut alegerea pe care am facut-o.

    Nu-i nimic, acum am alti prieteni si in plus, ultimii 9 ani au fost de vis, mi-au adus o fericire pe care nu as fi putut sa o traiesc altfel. Nu regret nimic, daca as lua-o de la capat as face aceeasi alegere :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Moldoveanca - ma bucur ca esti fericita :) nici eu nu regret nimic si sper ca o sa fiu la fel de ferictia si peste multi ani de acum incolo alaturi de El si de prietenii care au stiut sa fie alaturi de mine :)

    RăspundețiȘtergere