marți, februarie 02, 2010

Unde esti???

Aseara as fi dat orice sa fii langa mine si sa ma iei in brate, as fi renuntat la tot ceea ce am trait pana acum pentru a mai fi o secunda alaturi de tine, pentru un sarut de la tine, pentru o privire, pentru o vorba buna...

Ai plecat intr-o zi de mai...spunand ca te vei intoarce in cateva ore...si nu te-ai mai intors...in zadar am asteptat sa ma trezesc din cosmar si sa te gasesc langa mine...nu ai mai venit inapoi sa ma iei in brate, sa-mi spui ca ma iubesti, sa fii alaturi de mine cand termin liceul, cand intru la facultate, cand absolv facultatea, cand ma duc in prima zi la munca...te-am asteptat mereu, in fiecare zi...intr-un fel stiam ca esti langa mine, stiam ca ma tii de mana, stiam sa te uiti la mine si cateodata zambesti sau plangi, dar chiar daca te simteam vroiam sa fii fizic langa mine...

Am nevoie de un sfat de la tine, am nevoie de discutiile cu tine, am nevoie de vorbele tale, am nevoie de imbratisarile tale, am nevoie de TINE.

Credeam ca odata cu trecerea anilor durerea va trece, dar nu a trecut...din contra parca e din ce in ce mai puternica...iti simt din ce in ce mai mult lipsa...ma uit in jurul meu si nu pot sa nu fiu geloasa pe prietenii mei care au cu cine vorbi, care au cine sa le ia apararea, care au cui sa ceara un sfat, o parere...eu nu mai am...

Nu trece zi sa nu ma intreb unde esti? de ce ai plecat? de ce m-ai lasat singura cand aveam mai mare nevoie de tine? de ce nu te-ai mai intors? de ce nu ai luptat ca sa te intorci la noi? de ce ai plecat? de ce? de ce? de ce? de ce Dumnezeu a fost atat de crud cu mine si mi-a aratat partea cea mai urata a vietii? de ce nu mai esti aici langa mine? de ce? de ce nu te pot aduce inapoi? de ce nu te intorci?

Ai plecat intr-o lume mai buna? Ai vrut sa vezi daca ma pot descurca fara tine? Ai vrut sa vezi cat sunt de puternica?

Am vrut sa fiu puternica pentru tine, nu m-am lasat batuta pentru tine, nu am renuntat la lupta pentru tine, m-am trezit in fiecare dimineata cu gandul la tine, m-am culcat in fiecare noapte cu gandul la tine, cu gandul ca te voi visa...acum simt ca nu mai pot, poate nu mai vreau...poate vreau un semn de la tine sa stiu ca inca ma mai iubesti, ca inca esti alaturi de mine, ca inca nu m-ai abandonat, ca inca nu m-ai uitat...

Probabil ca niciodata nu vei afla cat de mult te iubesc, cat de mult iti simt lipsa, cat de mult te vreau langa mine...cat de dor imi este de tine...

Mami...unde esti?

Un comentariu:

  1. Stie cat de mult o iubesti, vede si simte ce fata puternica are, doar ca ..vede din afara. Unele lucruri nu vor avea niciodata o explicatie, trebuie doar sa fim noi puternici si sa ne gandim ca nu avem forta sa schimbm nimic!
    Sunt sigura ca e mandra acolo unde e de fata ei, si sta la sfatul printilor si nu mai conteneste sa te laude si sa se mandreasca cu tine!
    Te imbratisez cu drag si multa dragoste, chiar daca stiu ca nimic nu se compara cu imbratisarile ei..dar sa stii ca suntem multi care te iubim!

    RăspundețiȘtergere