marți, februarie 16, 2010

17 Februarie...

17...o cifra care mi-a marcat viata...17 februarie ziua in care s-a nascut persoana care mi-a dat viata...17 aprilie ziua in care m-am nascut eu...

Acum 9 ani de zile 17 februarie era o zi fericita, o zi in care petreceam, cantam, dansam, sarbatoream, suflam in lumanari...o zi mai frumoasa ca oricare alta...acum...acum nu a mai ramas nimic...doar amintirea zilelor frumoase de altadata...doar amintirea zambetului de altadata...doar amintirea imbratisarii de altadata...doar amintirea sarutarii de altadata...doar...

Nu stiu ce vreau sa fac in aceasta zi... de fapt stiu... vreau sa calatoresc inapoi in timp, vreau sa fiu din nou alaturi de ea, dar stiu ca nu se poate... stiu ca este un vis...

Stiu ca nu o sa o mai vad niciodata, ca nu o sa ma mai ia in brate niciodata, ca nu o sa-mi mai spuna te iubesc niciodata, ca nu o sa mai ma sfatuiasca, ca nu... dar asta nu inseamna ca eu nu pot sa-mi mai doresc asta... fiecare por tanjeste dupa ea...

Probabil ca nimic si nimeni nu ma va putea alina in aceasta zi, dar nu vreau sa fiu singura... vreau sa fiu alaturi de persoana pe care o iubesc... vreau sa fiu luata in brate, vreau sa fiu imbratisata, vreau sa fiu sarutata, vreau sa stiu ca exista cineva in lumea asta care ma apreciaza si care ma iubeste...

Dar in acelasi timp... o vreau pe ea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu